Businessman in the office on the phone with headset, SkypeObsługa Klienta, a w szczególności Klienta biznesowego nie kończy się na instalacji i uruchomieniu usług VoIP. Pełna satysfakcja Klienta z jakości usługi wymaga stałej współpracy, szybkiego wprowadzania zmian konfiguracyjnych zleconych przez Klienta, natychmiastowej reakcji na problemy i awarie i niezwłocznego ich usuwania.

Oferujemy Klientom biznesowym pełne wsparcie w zakresie utrzymania usług głosowych VoIP. Podchodząc elastycznie do wymagań Klientów oferujemy różne pakiety utrzymaniowe – od podstawowego, zakładającego obsługę w zwyczajowych godzinach pracy biur (8:30 – 16:30) po pakiet typu Premium zakładającego skrócony czas reakcji oraz obsługę 24 godziny/dobę przez 365 dni w roku. Niezależnie od świadczonych usług, przechowujemy wszystkie dane związane z zainstalowanym sprzętem, jego oprogramowaniem, konfiguracją i lokalizacją. Dzięki temu jesteśmy w stanie dotrzeć do każdego zainstalowanego urządzenia.