Modele współpracy z Operatorami
Proponujemy podpisanie Umowy Partnerskiej, definiującej model współpracy. Warunki współpracy mogą być następujące:
W zakresie instalacji:
- Stawki instalacyjne uzależnione są od rodzaju instalacji – na miejscu u Klienta lub przygotowane u nas w firmie i wysłane do Klienta kurierem.
- Wykonanie czynności instalacyjnych w ryczałtowej stawce za 1 port lub 1 usługę dodatkową.
- Stawka ryczałtowa uzależniona od ilości portów.
- Minimalna stawka ryczałtowa za instalację w jednej lokalizacji – dotyczy instalacji na miejscu u Klienta.
W zakresie utrzymania:
- Stawki utrzymaniowe obejmują miesięczne opłaty ryczałtowe za 1 port lub 1 usługę dodatkową wykupioną przez Klienta.
- Stawki ryczałtowe są uzależnione od ilości portów utrzymywanych u danego Klienta wg schematu jak przy instalacji
- Utrzymanie Klienta podzielone jest na pakiety serwisowe, w zależności od potrzeb Klienta.
- Pakiety serwisowe wyznaczają godziny przyjmowania zgłoszeń (np. 8:30 – 16:30, 8:00 – 18:00, w trybie 24/7/365), czas reakcji na zgłoszenie (np. 8 godz, 4 godz., 2 godz.) oraz czas usunięcia usterki/wykonania zmiany konfiguracji (np. 48 godz, 24 godz., 12 godz.).
- Stawki utrzymaniowe obejmują także obsługę gwarancyjną terminali.
W zakresie dostawy i programowania sprzętu:
- Sprzęt dostarczany jest Klientom w konkurencyjnych cenach rynkowych
- Do sprzętu doliczany jest koszt instalacji – według stawek ustalonych jak przy instalacji
- Nasza firma zapewnia pełną obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną dostarczanego sprzętu.
W zakresie obsługi SIP – Trunków:
- Obsługa SIP Trunków obejmuje pomoc i wsparcie dla Klientów przy konfiguracji własnego sprzętu Klienta i odpowiedniego SIP-Trunku na platformie telekomunikacyjnej.
- Sprzęt i systemy dostarczane przez naszą firmę podlegają w całości konfiguracji przez naszą firmę.
- Sprzęt lub system Klienta, który znajduje się na liście wspieranych przez naszą firmę systemów, może być na życzenie Klienta programowany i utrzymywany przez naszą firmę.
W zakresie testowania sprzętu:
- Nasza firma posiada rozbudowane laboratorium i odpowiednie kompetencje do testowania kompatybilności pojawiającego się na rynku sprzętu z platformą telekomunikacyjną Operatora.
- Przeprowadzane są kompleksowe badania kompatybilności zarówno usług podstawowych, jak i zaawansowanych, łącznie z analizą zawartości nagłówków VoIP.
- Przeprowadzane są badania bezpieczeństwa testowanych urządzeń, wyszukiwanie luk w oprogramowaniu, zbędnych usług i innych wad mogących prowadzić do nadużyć telekomunikacyjnych
W zakresie szkoleń i warsztatów:
- prowadzimy szereg szkoleń i warsztatów sprzedaży usług bazujących na VoIP, których celem jest przekonanie sprzedawców do jakości usług telekomunikacyjnych tego rodzaju oraz nauczenie konstruowania oferty usług w zależności od potrzeb Klienta
- bierzemy udział w spotkaniach biznesowych z Klientami mających na celu przekonanie ich do usługi i podjęcia decyzji o zakupie.