AMiTel
  • O firmie
    • Partnerzy
    • Referencje
    • Praktyki
  • Oferta
    • Telefonia VoIP
    • Systemy WiFi
    • Systemy DECT
    • Systemy telekomunikacyjne
    • Usługi utrzymaniowe
    • Sieci LAN
    • Wzmacnianie sygnału GSM
  • Dla operatorów
    • Sprzedaż sprzętu
    • Usługi instalacyjne
    • Help desk
    • Szkolenia
    • Laboratorium
    • Modele współpracy
  • Współpraca
  • kontakt

Modele współpracy z Operatorami


Proponujemy podpisanie Umowy Partnerskiej, definiującej model współpracy. Warunki współpracy mogą być następujące:

 W zakresie instalacji:

  • Stawki instalacyjne uzależnione są od rodzaju instalacji – na miejscu u Klienta lub przygotowane u nas w firmie i wysłane do Klienta kurierem.
  • Wykonanie czynności instalacyjnych w ryczałtowej stawce za 1 port lub 1 usługę dodatkową.
  • Stawka ryczałtowa uzależniona od ilości portów.
  • Minimalna stawka ryczałtowa za instalację w jednej lokalizacji – dotyczy instalacji na miejscu u Klienta.

W zakresie utrzymania:

  • Stawki utrzymaniowe obejmują miesięczne opłaty ryczałtowe za 1 port lub 1 usługę dodatkową wykupioną przez Klienta.
  • Stawki ryczałtowe są uzależnione od ilości portów utrzymywanych u danego Klienta wg schematu jak przy instalacji
  • Utrzymanie Klienta podzielone jest na pakiety serwisowe, w zależności od potrzeb Klienta.
  • Pakiety serwisowe wyznaczają godziny przyjmowania zgłoszeń (np. 8:30 – 16:30, 8:00 – 18:00, w trybie 24/7/365), czas reakcji na zgłoszenie (np. 8 godz, 4 godz., 2 godz.) oraz czas usunięcia usterki/wykonania zmiany konfiguracji (np. 48 godz, 24 godz., 12 godz.).
  • Stawki utrzymaniowe obejmują także obsługę gwarancyjną terminali.

W zakresie dostawy i programowania sprzętu:

  • Sprzęt dostarczany jest Klientom w konkurencyjnych cenach rynkowych
  • Do sprzętu doliczany jest koszt instalacji – według stawek ustalonych jak przy instalacji
  • Nasza firma zapewnia pełną obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną dostarczanego sprzętu.

W zakresie obsługi SIP – Trunków:

  • Obsługa SIP Trunków obejmuje pomoc i wsparcie dla Klientów przy konfiguracji własnego sprzętu Klienta i odpowiedniego SIP-Trunku na platformie telekomunikacyjnej.
  • Sprzęt i systemy dostarczane przez naszą firmę podlegają  w całości konfiguracji przez naszą firmę.
  • Sprzęt lub system Klienta, który znajduje się na liście wspieranych przez naszą firmę systemów, może być na życzenie Klienta programowany i utrzymywany przez naszą firmę.

W zakresie testowania sprzętu:

  • Nasza firma posiada rozbudowane laboratorium i odpowiednie kompetencje do testowania kompatybilności pojawiającego się na rynku sprzętu z platformą telekomunikacyjną Operatora.
  • Przeprowadzane są kompleksowe badania kompatybilności zarówno usług podstawowych, jak i zaawansowanych, łącznie z analizą zawartości nagłówków VoIP.
  • Przeprowadzane są badania bezpieczeństwa testowanych urządzeń, wyszukiwanie luk w oprogramowaniu, zbędnych usług i innych wad mogących prowadzić do nadużyć telekomunikacyjnych

W zakresie szkoleń i warsztatów:

  • prowadzimy szereg szkoleń i warsztatów sprzedaży usług bazujących na VoIP, których celem jest przekonanie sprzedawców do jakości usług telekomunikacyjnych tego rodzaju oraz nauczenie konstruowania oferty usług w zależności od potrzeb Klienta
  • bierzemy udział w spotkaniach biznesowych z Klientami mających na celu przekonanie ich do usługi i podjęcia decyzji o zakupie.

Dla operatorów i integratorów IT
  • Tools businessman: a laptop, diaries, phone
    Modele współpracy z Operatorami
    operator/integrator
  • Fiber optics
    Laboratorium
    operator/integrator
  • icon_sprzedaz
    Sprzedaż sprzętu telekomunikacyjnego
    operator/integrator
  • icon_helpdesk
    Help desk
    operator/integrator
  • icon_szkolenia
    Szkolenia
    operator/integrator
  • icon_instalacyjne
    Usługi instalacyjne
    operator/integrator

Współpraca

Poszukujemy osób lub firm współpracujących
na terenie całego kraju, w zakresie: wykonywania
okablowania strukturalnego LAN i telefonicznego,
wykonywania instalacji urządzeń VoIP, programowania
aplikacji bazodanowych związanych z telekomunikacją
(CTI, interfejsy API do platform VoIP), sprzedaży sprzętu
telekomunikacyjnego i usług związanych z VoIP,
systemami łączności bezprzewodowej, sieciami
LAN i WiFi, systemami telekomunikacyjnymi
oraz systemami rejestracji rozmów.

Kontakt
AMiTel Sp. zo.o.
ul. Psie Budy 10/11 lokal 3
50-080 Wrocław
biuro@amitel.pl
tel. +48 22 380 2365
  • AMiTel © 2014